• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Beviljad av remember

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
L

Luspank

Gäst
Poäng: 0
Imorgon tidigast svårt att tro att nån sitter och kollar kompletteringar efter kontorstid. Skulle va om nån jobbar hemifrån och har flex.
Det förstår jag. Märkligt bara att avslaget tog 15 min att ordna men att några kompletteringar ska ta så mycket längre tid.
 
L

Luspank

Gäst
Poäng: 0
Fattar inte vad Remember sysslar med. Fick nu en länk där de tackar mig för att jag valt Remember privatlån och en länk där jag ska signera låneavtalet. När jag har signerat visar det sig att det inte är något låneavtal utan en signering av slutförandet av min ansökan. Jag har ju redan ansökt en gång och kompletterat med önskade dokument. Någon som har kännedom om detta? Förstår inte om jag är beviljad eller inte...
 

Sebbe84

Viktig medlem
Poäng: 101
Blev medlem
25 Juli 2021
Meddelanden
81
Mottagna reaktioner
23
Poäng
101
Fattar inte vad Remember sysslar med. Fick nu en länk där de tackar mig för att jag valt Remember privatlån och en länk där jag ska signera låneavtalet. När jag har signerat visar det sig att det inte är något låneavtal utan en signering av slutförandet av min ansökan. Jag har ju redan ansökt en gång och kompletterat med önskade dokument. Någon som har kännedom om detta? Förstår inte om jag är beviljad eller inte...
Ställt frågan till Remember?
 

Sebbe84

Viktig medlem
Poäng: 101
Blev medlem
25 Juli 2021
Meddelanden
81
Mottagna reaktioner
23
Poäng
101
Nej, avvaktar och ringer om jag inte hör något. Dessutom ringer Lendo och vill sälja en försäkring, helt omedvetna om jag är beviljad ett lån eller inte. Jävla parodi.
Hahha verkligen en shitshow!
Dock kan jag tycka det är lite komiskt att du skriver flera inlägg på forumet och klagar när du båda kan ringa Lendo och remember och få svar direkt
 
L

Luspank

Gäst
Poäng: 0
Hahha verkligen en shitshow!
Dock kan jag tycka det är lite komiskt att du skriver flera inlägg på forumet och klagar när du båda kan ringa Lendo och remember och få svar direkt
Hehe, Lendo vet som sagt ingenting och Remember kommer jag kontakta under dagen om jag inte hör något ;)
 
L

Luspank

Gäst
Poäng: 0
Fick nu sms om att min ansökan är beviljad! Det är helt sjukt att bli beviljad med mina förutsättningar och en STOR sten har lättats från mitt bröst. När jag samlat och betalat bort de lån jag planerat kommer min månadskostnad att sjunka drastiskt. Fy fan va skönt!!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp